Leadstar

Leadstar jest kolejną siecią afiliacyjną, w której dominują produkty finansowe. Przed rozpoczęciem promowania danego produktu należy „dołączyć” do niego i zapoznać się z informacjami odnośnie dozwolonych metod promowania. Weryfikacja następuje przeważnie w ciągu kilku minut, więc nie powinno to być przeszkodą. Jak zarabiać i jakie sieci afiliacyjne warto jeszcze wziąć pod uwagę?

Rejestracja w Leadstar

Oczywiście zanim jeszcze przystąpimy do zarabiania musimy założyć darmowe konto w serwisie. Służy do tego formularz rejestracyjny, w którym na początek wybieramy, czy rejestrujemy się jako osoba fizyczna, czy jako firma (może być również zarejestrowana poza terytorium Polski). Po dokonaniu wyboru pozostaje nam już tylko wypełnić wszystkie wymagane dane, takie jak: adres e-mail, imię, nazwisko, PESEL, adres zamieszkania itp. Po założeniu konta możemy przejść do zarabiania.

Jak zarabiać?

LeadStar jest dość świeżą siecią afiliacyjną, która działa w Polsce od 2018 roku, ale również jedną z najszybciej rozwijających się. W swojej ofercie posiada ponad interesujących 300 programów partnerskich, a dodatkowe miesięczne bonusy tylko zachęcają do aktywności. Zanim przystąpimy do promowania wybranych produktów, najpierw musimy do nich dołączyć. Możemy to zrobić wchodząc w zakładkę „Katalog programów”, a następnie przy wybranym klikając „Dołącz”. Po kliknięciu wyświetli nam się informacja o dozwolonych i zabronionych formach promocji, a po potwierdzeniu zapoznania się z nimi możemy wysłać prośbę o dołączenie.

zarabianie w LeadStar

Za pomocą wyszukiwarki programów możemy w łatwy sposób znaleźć produkty i usługi, które nas interesują lub konkretne modele rozliczeń. Po dołączeniu możemy już skupić się na zarabianiu, korzystając z udostępnionych narzędzi do promowania.

Narzędzia do promowania

  • strony partnerskie – gotowa strona, która zawiera zdefiniowane przez nas produkty,
  • chmury linków – wiele bennerów do różnych produktów (wybranych przez nas) na określonej przestrzeni,
  • widgety – zestawienie wybranych ofert. Wygląd można samego widgetu można edytować (kolor, rozmiar, nagłówek itp.),
  • linki symboliczne – zwykłe linki tekstowe kierujące bezpośrednio do oferty,
  • pule kreacji – tworzenie kreacji bannerowych. Bannery wybranch ofert mogą wyświetlać się jedna po drugiej aż do wyczerpania puli, po czym wyświetlane będą od nowa. Druga możliwość to wyświetlanie danemu użytkownikowi tej samej kreacji przez 24 godziny.

Gdzie promować produkty LeadStar

Linki do konkretnych produktów możemy promować w zasadzie wszędzie w internecie. Sprawdzą się w tej sytuacji różnego rodzaju fora internetowe, fanpage, prywatne profile w social mediach, kanał na YouTube itp. W dalszym ciągu jednak najlepszym miejscem pozostaje własny blog, nad którym mamy całkowitą kontrolę, jeśli chodzi o miejsce promowania produktów.


jak założyć bloga

Nie każdy zdaje sobie z tego sprawę, ale założenie bloga jest bardzo szybkie i proste. W zasadzie wystarczy kilka minut, aby był gotowy, a do wyboru mamy zarówno rozwiązania płatne, jak i te całkowicie darmowe.


Osobną kwestią jest oczywiście popularność takiego bloga, o którą wcale nie jest tak łatwo, ale jednym z lepszych sposobów na jego wypromowanie jest pozycjonowanie.

Program polecający

W LeadStar otrzymujemy 5% od przychodów zarejestrowanych subpartnerów, ale aby otrzymać z tego tytułu wynagrodzenie musimy samemu zarobić w danym miesiącu przynajmniej 150 złotych. W przeciwieństwie do niektórych programów partnerskich nie ma tu górnego limitu zarobków z subpartnerów. Ciekawą opcją jest również możliwość wysyłania wiadomości do swoich poleconych bezpośrednio z panelu.

Dostępne modele rozliczeniowe

  • CPL – prowizja naliczana za poprawnie wypełniony formularz,
  • CPS – prowizja naliczana za sprzedaż danego produktu np. otwarcie konta,
  • CPA – prowizja naliczana jest za wykonanie konkretnej akcji np. zapis w newsletterze czy udział w konkursie,
  • CPC – prowizja naliczana za każde kliknięcie w link lub wskazane miejsce na stronie,
  • CPL+CPS,
  • CPL+CPA,
  • CPS+CPA.

cps cpa cpl cpc cpo

Zarabiając w sieciach afiliacyjnych lub programach partnerskich z pewnością spotkamy się z różnymi modelami rozliczeń. Każdy z nich ma swoje wady i zalety.


Promocje

LeadStar oferuje również wiele różnych promocji, a promocja urodzinowa zdecydowanie wyróżnia tę sieć afiliacyjną na tle konkurencji. Na czym dokładnie polega? W dniu naszych urodzin otrzymujemy dodatkowe 5% prowizji do wszystkich akcji wygenerowanych w tym dniu. W przypadku firm będzie to data powstania działalności.

Poza promocją urodzinową dostępne są również te cykliczne, które gwarantują dodatkową prowizję za określoną liczbę domkniętych umów lub sprzedaży.

Promocje dostępne są nie tylko dla wydawców, ale również dla klientów, którzy wykonają określoną akcję. Może to być np. 50 złotych na pierwsze zakupy po zapisie do newslettera lub 10% rabatu na następne zakupy przy każdym zamówieniu. Lista takich promocji dostępna jest w specjalnej zakładce „Programy z korzyściami„.

Zalety LeadStar

  • przejrzysty i intuicyjny panel,
  • poradniki dla osób początkujących (jak zarabiać, jak korzystać z narzędzi, jak rozliczać się z Urzędem Skarbowym itp.),
  • w przypadku wyłączenia danej kampanii użytkownik kierowany jest na podstronę z innymi ofertami, które promuje wydawca,
  • możliwość śledzenia większości kampanii na bieżąco (złożone wnioski pokazują się od razu). W pozostałych kliknięcia i leady pojawiają się po wgraniu raportów przez zespół LeadStar, czyli co kilka dni.
  • aktywny kontakt z wydawcami. Wiele zmian w panelu nastąpiło po sugestiach od strony wydawców.

Ile możemy zarobić z LeadStar

Jak to bywa programach partnerskich, tak i w LeadStar potencjał zarobkowy jest w zasadzie nieograniczony. Uzależnione jest to przede wszystkim od ilości wysłanych wniosków, oraz tego jaka przysługiwała za nie prowizja. Na stronie dostępny jest wewnętrzny ranking, który pozwala sprawdzić ile zarobili w poprzednim miesiącu najlepsi. Bazując na tych informacjach widać, że zarobki czołowych promotorów sięgają ok. 15 tysięcy na miesiąc. Warto mieć również na uwadze fakt, że może to być jedynie jeden z wielu programów partnerskich, gdzie owe osoby działają.

Wypłata

Bez wątpienia do zalet programu zaliczyć możemy bardzo niski próg wypłaty, który wynosi 1 zł. Wypłatę możemy zlecić w dowolnym, ale jeśli tego nie zrobimy to zostaje ona zlecona automatycznie ostatniego dnia miesiąca. W przypadku osób fizycznych wypłata następuje w następnym dniu roboczym, a w przypadku firm do 3 dni roboczych. Wszystkie zarobki trafiają bezpośrednio na podane konto bankowe.

Jak szybko zarobić z LeadStar bez promowania


jak szybko zarobić pieniądze

W sieciach afiliacyjnych takich jak LeadStar możemy również szybko zarobić przynajmniej kilkaset złotych i to bez promowania żadnych ofert.


Jak inaczej zarabiać w internecie?

Na ilość sieci afiliacyjnych, zwłaszcza w branży finansowej nie można narzekać i choć LeadStar jest bardzo dobry w swojej kategorii to z pewnością nie ma w swojej ofercie niektórych produktów. Decydując się na zarabianie w internecie, warto wziąć pod uwagę również inne możliwości oraz sieci afiliacyjne.


afiliacja marketing

Sieci afiliacyjne to jeden z bardziej dochodowych sposobów zarabiania w internecie, ale wymaga nieco większego zaangażowania.


praca w domu i zarabianie przez internet

Zarabiać w internecie możemy na wiele różnych sposobów, a większość z nich nie wymaga praktycznie żadnych umiejętności. Wystarczy trochę wolnego czasu i chęci.


Opinie o LeadStar

Leadstar, choć jest stosunkowo młodym programem partnerskim to z pewnością wartym uwagi, gdyż bardzo szybko się rozwija. W internecie cieszy się bardzo dobrą opinią, a wyjątkowo niski próg wypłaty z pewnością jest jego dodatkową zaletą. Inne sieci afiliacyjne przeważnie wymagają uzbierania przynajmniej 100 złotych, aby zlecić wypłatę, więc zdecydowanie wyróżnia się w tej kwestii. W przypadku LeadStar otrzymujemy wypłatę co miesiąc, nawet, jeśli jest to tylko kilka złotych.

Niestety mały minus za konieczność „dołączania” do każdej kampanii przed rozpoczęciem promowania, więc nie od razu mamy dostęp do wszystkich ofert. Z drugiej strony, weryfikacja trwa bardzo szybko, więc tylko lekki minus, na który wiele osób z pewnością nawet nie zwróci uwagi. No i dzięki temu mamy pewność, że wiemy jakie sposoby promowania są zabronione, a jakie dozwolone.

Macie jakieś doświadczenia z Leadstar? Podzielcie się opinią w komentarzu.

2 komentarze do wpisu „Leadstar”

  1. Pierwszy raz spotkałem się z tym, że przed promowaniem jakiegokolwiek programu trzeba najpierw do niego dołączyć. Rozumiem, że niektóre mogą mieć specjalne wymagania, ale żeby było tak ze wszystkimi? Wprawdzie nie trwa to długo, ale mimo to uważam, że jest to zupełnie niepotrzebne. Poza tym nie mam większych zastrzeżeń do programu, choć widgety mogłyby być lepsze.

    Odpowiedz
  2. Panie Bartku,
    Rzeczywiście nie jest to spotykane rozwiązanie, ale tak jak Pan zauważył cały proces trwa dość krótko dla większości programów. Zależało nam bardzo na tym, żeby wydawcy zapoznawali się z warunkami promocji każdego programu – potem jest mniej niejasności i niedopowiedzeń. Choć i tak nadal zdarzają się sytuacje, gdzie wydawca dołącza do programu o specjalnych wymaganiach (Call Center albo posiadanie własnej bazy mailingowej) i nie spełnia tych warunków. Jeżeli chodzi o widgety – chętnie zapoznamy się z Pana propozycjami – od początku zwracamy szczególną uwagę na potrzeby naszych partnerów. Proszę o kontakt dowolnym kanałem (wiadomość w panelu, FB czy mail). Pozdrawiam, Artur S.

    Odpowiedz

Dodaj komentarz