Leadstar

Leadstar

Leadstar jest kolejnym programem partnerskim, w którym dominują produkty finansowe. Przed rozpoczęciem promowania danego produktu należy “dołączyć” do niego i zapoznać się z informacjami odnośnie dozwolonych metod promowania. Weryfikacja następuje przeważnie w ciągu kilku minut, więc nie powinno to być przeszkodą.

rejestracja

Zalety LeadStar

  • przejrzysty i intuicyjny panel,
  • poradniki dla osób początkujących (jak zarabiać, jak korzystać z narzędzi, jak rozliczać się z Urzędem Skarbowym itp.),
  • w przypadku wyłączenia danej kampanii użytkownik kierowany jest na podstronę z innymi ofertami, które promuje wydawca,
  • możliwość śledzenia większości kampanii na bieżąco (złożone wnioski pokazują się od razu). W pozostałych kliknięcia i leady pojawiają się po wgraniu raportów przez zespół LeadStar, czyli co kilka dni.
  • aktywny kontakt z wydawcami. Wiele zmian w panelu nastąpiło po sugestiach od strony wydawców.

Narzędzia do promowania

  • widgety – zestawienie wybranych ofert. Wygląd można samego widgetu można edytować (kolor, rozmiar, nagłówek itp.),
  • linki symboliczne – zwykłe linki tekstowe kierujące bezpośrednio do oferty,
  • pule kreacji – tworzenie kreacji bannerowych. Bannery wybranch ofert mogą wyświetlać się jedna po drugiej aż do wyczerpania puli, po czym wyświetlane będą od nowa. Druga możliwość to wyświetlanie danemu użytkownikowi tej samej kreacji przez 24 godziny.

Kampanie na stronie dostępne są w kilku modelach rozliczeniowych:

  • CPL – prowizja naliczana za poprawnie wypełniony formularz,
  • CPS – prowizja naliczana za sprzedaż danego produktu np. otwarcie konta,
  • CPA – prowizja naliczana jest za wykonanie konkretnej akcji np. zapis w newsletterze czy udział w konkursie,
  • CPC – prowizja naliczana za każde kliknięcie w link lub wskazane miejsce na stronie,
  • CPL+CPS,
  • CPL+CPA,
  • CPS+CPA.

Program polecający LeadStar

W LeadStar otrzymujemy 5% od przychodów zarejestrowanych subpartnerów, ale aby otrzymać z tego tytułu wynagrodzenie trzeba samemu zarobić w danym miesiącu przynajmniej 150 złotych. W przeciwieństwie do niektórych programów partnerskich nie ma tu górnego limitu zarobków z subpartnerów. Ciekawą opcją jest również możliwość wysyłania wiadomości do swoich poleconych bezpośrednio z panelu.

Wypłata z LeadStar

Bez wątpienia do zalet programu zaliczyć można bardzo niski próg wypłaty, który wynosi 1 zł. Zlecona może zostać w dowolnym momencie lub automatycznie ostatniego dnia miesiąca. W przypadku osób fizycznych wypłata następuje następnego dnia roboczego, a w przypadku firm do 3 dni roboczych.

 

Zobacz też inne programy partnerskie.

Zostaw komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *