Jak nawiązać współpracę z hurtownią odzieży?

Jak nawiązać współpracę z hurtownią odzieży?

Planujesz rozwój firmy, potrzebujesz kontrahentów z branży odzieżowej? Sprawdź, dlaczego warto nawiązać współpracę z hurtownią odzieży.

Gdzie można nawiązać kontakt z właścicielem hurtowni?

Jak każda branża, tak i branża odzieżowa nie może obyć się bez imprez masowych o charakterze oficjalnym. Mowa głównie o targach i konferencjach branżowych. Uczestnictwo w nich to jeden ze sposobów na nawiązanie kontaktów handlowych i rozpoczęcie owocnej i satysfakcjonującej obie strony współpracy.

Dobrym sposobem jest wzięcie byka za rogi i osobiste udanie się do hurtowni. Przy odrobinie szczęścia zastaniemy w niej właściciela. Może się jednak zdarzyć i tak, że w hurtowni będą sami pracownicy. Umówienie się za ich pośrednictwem na spotkanie raczej nie będzie sprawą łatwą. Prawdopodobnie po to zostali wystawieni na pierwszą linię frontu, by chronić swojego szefa. W takim przypadku pomocne będą referencje lub listy polecające, o ile ma je kto nam wystawić. Jeśli nie – musimy się zadowolić kontaktem pośrednim. Najczęściej w takiej sytuacji sięga się po telefon. Jednak coraz częściej hurtownie tradycyjne są wypierane przez internetowe. Tu z pomocą przychodzi formularz kontaktowy. Po nawiązaniu kontaktu i przedstawieniu swojej propozycji współpracy nie powinno być problemu z umówieniem się na osobiste spotkanie, o ile oczywiście będzie to konieczne.

Dlaczego warto podjąć współpracę biznesową z hurtownią odzieży?

Jeśli masz swój sklep, potrzebujesz stałego dostawcy towaru. Tym, co przyciąga klientów najbardziej, jest szybko zmieniająca się ekspozycja na wystawie. Nie ma nowego towaru, nie ma klientów. Kupując w hurtowni, możesz liczyć na stałe i cykliczne dostawy nowych ubrań. Będziesz na bieżąco z aktualną modą i trendami w dziedzinie dodatków. Możesz liczyć na atrakcyjne ceny hurtowe i dodatkowe upusty, jeśli jesteś stałym klientem.

Decydując się na współpracę z hurtownią internetową (Zobacz: m-moda.pl), zapewniasz sobie elastyczny czas pracy. Już nie musisz jeździć po towar, to on przyjedzie do ciebie. Zamówienie możesz złożyć w dzień wolny od pracy, a nawet w nocy. Praktycznie nie zdarzają się hurtownie online, które są niedostępne w określonym czasie. Zamówienie możesz zrobić, gdziekolwiek jesteś. Warunkiem jest jedynie dostęp do internetu.

Jeśli jesteś producentem odzieży, musisz szukać odbiorców. Handel hurtowy, chociaż odbywa się po niższych cenach niż detaliczny, generuje niższe koszty i krótszy czas sprzedaży. Jeśli uda ci się nawiązać dobrą współpracę z hurtownią, twoje magazyny nigdy nie będą przepełnione.

Dlaczego właściciel hurtowni miałby pracować akurat z tobą?

Właściciel dobrze prosperującej hurtowni musi dbać przede wszystkim o swoich stałych odbiorców. Nie będzie stale poszerzał ich liczby, jeśli nie będzie mógł im zagwarantować cyklicznych dostaw. Dlatego musisz się postarać trafić na listę ważnych klientów. Jak tego dokonać? Przedstaw swoje statystyki sprzedaży i plany rozwoju sklepu. Udowodnij, że jesteś wiarygodny finansowo. Określ, jak duże zamówienia planujesz robić i trzymaj się tego. Wykaż się znajomością branży.

Jeśli jesteś producentem odzieży, sprawa jest nieco prostsza. Musisz przekonać hurtownika, że jesteś w stanie dostarczyć mu wysokiej jakości towar po atrakcyjnej cenie. Nie zawadzi udowodnić, że znasz aktualne trendy w modzie i wiesz, czego potrzebują klienci. Pokaż, że śledzisz pokazy mody nie tylko w kraju, ale i za granicą i że potrafisz przewidzieć, co będzie modne w nadchodzących miesiącach. Zapewnij, że ubrania wychodzące z twojego zakładu są zawsze na czasie.

Zostaw komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *