Strona główna » Artykuły partnerskie » 500 zł w 30 dni za postowanie na Facebooku, czyli case-study z promowania programów finansowych

500 zł w 30 dni za postowanie na Facebooku, czyli case-study z promowania programów finansowych

Karty debetowe, czy kredytowe. Aplikacje mobilne. Płatności przez telefon. To wszystko zmieniło świat bankowości. Ponieważ świat finansów staje się coraz bardziej cyfrowy, wszystko zastąpił internet. Usług takie jak pożyczki czy inwestycje są obsługiwane online częściej niż kiedykolwiek wcześniej.

Zarabianie na promowaniu pieniędzy

Bankowością zajmują się też sieci afiliacyjne, takie jak MyLead, które oferują usługi i produkty danego banku, ale w nieco innej formie. 

Jeśli chcesz zarabiać dzięki usługom finansowym bez zostania bankierem lub akredytowanym doradcą finansowym, dlaczego nie rozważyć zarabiania pieniędzy poprzez marketing afiliacyjny usług finansowych, tak jak jeden z wydawców MyLead – Ewa?

76% firm świadczących usługi finansowe jest gotowych do współpracy

Teraz, częściej niż kiedykolwiek wcześniej, ludzie spędzają czas online, zajmując się właśnie bankowością, zaciąganiem pożyczek, czy inwestowaniem i planowaniem finansowym. Do tej grupy zaliczyć można również promocję programów partnerskich różnych banków. eMarketer informuje, że 76% firm świadczących usługi finansowe jest gotowych do współpracy.

Dziś zajmiemy się omówieniem przypadku Ewy, która zdecydowała się na promocję autorskiego programu partnerskiego MyLead – porównywarki rankingów pożyczek.

Promocja autorskiego programu partnerskiego MyLead na social mediach w wykonaniu Ewy

Ewa, jako wydawca sieci afiliacyjnej MyLead, zdecydowała się na promocję usług bankowych ze względu na autorski program, który gwarantuje łatwość promowana i wysokie stawki. Jednak nie tylko to stanęło za tym wyborem. Oto główne zalety promowania programów finansowych z MyLead:

trzy zalety promowania programów finansowych
  • wysokie stawki – wyżej wspomniane wysokie stawki oznaczają często nawet 3 razy wyższe zyski niż w przypadku promowania programów z innych kategorii,
  • duże pole do manewrów w kwestii eksperymentowania w promowaniu,
  • brak potrzeby jakichkolwiek inwestycji – finansowe programy afiliacyjne dostarczają zazwyczaj gotowe materiały promocyjne dostępne dla wszystkich platform, takich jak aplikacje mobilne, czy strony WWW,
  • programy finansowe stale zyskują na popularności – dzięki temu istnieje mnóstwo ogólnie dostępnych materiałów, ułatwiających rozpoczęcie przygody właśnie z tą branżą – case studies, czy strategie stosowane przez pozostałych wydawców afiliacyjnych.

Skuteczny początek to gwarancja udanego przebiegu

Jak skutecznie rozpocząć promowanie programów partnerskich z kategorii Biznes? To bardzo prosty proces.

dwa ważne kroki przed rozpoczęciem promowania programów partnerskich

Rejestracja w sieci afiliacyjnej MyLead

MyLead to sieć, na którą postawiła Ewa. Oferuje ponad 100 programów partnerskich związanych z bankowością. 

pierwszy krok przez rozpoczęciem promocji programów partnerskich - rejestracja w MyLead

Po rejestracji, przejdźmy do kolejnych kroków.

Czas start

Jak już zostało wspomniane, MyLead oferuje szeroką gamę ofert finansowych, jednak Ewa zdecydowała się na promocję ich autorskiego programu partnerskiego. W początkowej fazie naszych testów chciała skupić się na kilku strategiach, wliczając w to powiadomienia push i promocję na kanałach social media. Ewa zaczęła kierować ruch bezpośrednio do oferty, czyli specjalnie przygotowanego przez MyLead landing page’a z rankingami pożyczek, aby zweryfikować potencjał kampanii.

przygotowany landing page z rankingami pożyczek przez MyLead

Ewa przetestowała kilka różnych kreacji pod kątem swoich reklam, aby określić, które konwertują najlepiej i czy istnieje jeden konkretny wariant, na którym skupi swoją uwagę. Po pierwszych obserwacjach jasne były dwie rzeczy: 

  • ta kampania ma olbrzymi potencjał zarobkowy,
  • promocja na social mediach odbywa się szybko i efektywnie.

Dążenie do celu, czyli wybór ostatecznej grupy docelowej i miejsca promocji

Zanim Ewa stała się doświadczonym “promotorem” programów finansowym, wydawało jej się, że docelowymi odbiorcami tej branży będą handlowcy, analitycy giełdy lub spekulanci rynków nieruchomości. Z tego powodu pierwotnie celowała właśnie w tę grupę. Z czasem okazało się, że grupą idealną są “przeciętni” ludzie w wieku 22-40 lat, którzy mają źródło podstawowego dochodu, jednak często im po prostu nie wystarcza. Ewa nastawiła się więc na osoby, których celem jest nieustanne poszukiwanie sposobu na zgromadzenie pieniędzy, poprzez pożyczki, czy lokaty. 

Świetnym miejscem okazały się publiczne grupy na Facebooku, skoncentrowane na problemach finansowych jej członków.

promowanie ofert finansowych na Facebooku w wykonaniu Ewy

Sama domena została wcześniej wykupiona i przygotowana przez nią, a podczas procesu optymalizacji metody, które nie działały (te, które nie generowały wystarczającej skuteczności), wliczając w to mailing, zostały wyeliminowane.

Wyniki finansowe po skończonej akcji promocyjnej

Porównywarka pożyczek okazała się dobrą kampanią, która w krótkim czasie przyniosła zadowalające zyski. 

Warto podkreślić, że aby móc skalować dowolną kampanię, wskazane jest, aby wypróbować różnych źródeł ruchu i użyć optymalizacji, aby dopasować kampanię pod siebie i swoje potrzeby. Przyjmij model wykorzystywania tej samej optymalizacji i wiedzy w celu zarabiania na podobnych ofertach.

Pamiętaj też, że założenie konta na MyLead jest darmowe i zajmie Ci tylko kilka minut.


Jeśli podobał Ci się ten wpis, nie zapomnij udostępnić go znajomym w mediach społecznościowych!

Subskrybuj
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Opinie w tekście
Wyświetl wszystkie komentarze
0
Chętnie poznam Twoją opinię na ten temat.x