5 korzyści centrali telefonicznej 3CX

W dobie powszechnego korzystania z Internetu połączenia telefoniczne są nieco niedoceniane. To jednak wciąż najszybsza i najczęściej wybierana przez klientów droga komunikacji. Dzwoniąc można od razu uzyskać odpowiedź na swoje pytanie i rozwiać wątpliwości. Powszechnie działa również sprzedaż telefoniczna. Aby jednak kontakt był niezawodny i satysfakcjonujący, warto wykorzystywać nowoczesne, wielofunkcyjne rozwiązania. Jednym z nich jest centrala telefoniczna 3CX. Na czym polega działanie i jakie korzyści przynosi takie rozwiązanie?

Co to jest centrala telefoniczna 3CX?

Centrala telefoniczna 3CX to coś więcej, niż program do obsługi połączeń. To cały system zarządzania kontaktami i rozmowami. 3CX oparty jest na systemie VoIP, działającym na programach komputerowych. Dzięki temu nie ma konieczności korzystania z aparatów telefonicznych.

Centrala telefoniczna 3CX jest kompatybilna z oprogramowaniem Windows (także z programami Outlook i Office365), Linux i Raspberry. System pozwala na efektywne zarządzenie wieloma funkcjami z jednego poziomu: wiadomościami e-mail. faksem, czatem czy pocztą głosową. Informuje również o nieobecności.

Rozwiązanie zostało stworzone w taki sposób, że nadaje się do efektywnego wykorzystania w przedsiębiorstwach o różnej wielkości: tych małych i ogromnych. Centrala telefoniczna jest również odpowiednia dla każdej branży. Znacznie ułatwi funkcjonowanie każdej firmy, której zależy na sprawnym zarządzaniu siecią kontaktów i poprawie wydajności.

Jakie korzyści daje korzystanie na co dzień z centrali telefonicznej?

Wdrażanie nowoczesnych rozwiązań często budzi obawy związane ze skomplikowaną obsługą i efektywnością mniejszą, niż oczekiwana. Jednak nowoczesne oprogramowanie wcale nie musi być trudne. Centrala telefoniczna 3CX to przede wszystkim intuicyjna obsługa, pełna automatyzacja procesów i łatwy dostęp do wszystkich danych.

Oszczędność czasu i miejsca

Dzięki temu, że oprogramowanie działa na komputerach i smartfonach, połączenia można wykonywać z ich poziomu. Niepotrzebne są więc dodatkowe telefony. Łatwa instalacja i konfiguracja pozwolą cieszyć się innowacyjnym rozwiązaniem w niedługim czasie. Możesz również liczyć na pełne wsparcie konsultantów, którzy wdrożą pracowników w tajniki działania programu.

Podgląd bilingów z poziomu CRM

Kontrola czasu i wydajności pracy to jedna z podstaw do tego, by firma funkcjonowała tak, jak założono. Dzięki centrali telefonicznej masz podgląd między innymi billingów handlowców, z poziomu CRM. Wszystko jest więc w zasięgu ręki – w przenośni i dosłownie!

Pełna automatyzacja połączeń

Dzięki programowi masz pełen podgląd połączeń: przychodzących i wychodzących, a także nieodebranych. Możesz zobaczyć również, którzy klienci zrezygnowali z oczekiwania na połączenie, a następnie do nich oddzwonić. Dostęp do wszystkich danych jest bardzo prosty i czytelny, dzięki czemu nie ma mowy o pomyłce.

Możliwość wdrożenia płatności przez telefon w sklepie internetowym

Korzystając z centrali telefonicznej w przypadku, gdy prowadzisz sprzedaż internetową, możesz również uruchomić płatność przez telefon. To kolejny sposób na zwiększenie sprzedaży!

Darmowa aplikacja na telefon

Praca zdalna cieszy się coraz większym zainteresowaniem. Również praca w terenie wykonywana jest coraz częściej, w różnych branżach. Centrala telefoniczna 3CX to także możliwość korzystania z aplikacji na telefonie, dzięki czemu praca będzie tak samo efektywna i wydajna, jak przy komputerze, a przy tym można ją wykonywać z dowolnego miejsca!

O wdrożeniach centrali telefonicznej 3CX firmy Systell przeczytasz na stronie https://systell.pl/wirtualna-centrala-3cx/

Dodaj komentarz