W jaki sposób korzystać z Salesforce?

Kiedy masz pomysł na ciekawy produkt i chcesz go sprzedawać w swojej właśnie założonej firmie, boleśnie uświadamiasz sobie, że brakuje Ci możliwości samodzielnej realizacji wielu zadań. Dlatego cieszysz się, że możesz zlecić zewnętrznym firmom sprawy księgowe, prowadzenie stron, a nawet marketing i produkcję reklam. Tylko sprzedażą musisz się zająć sam. A może wcale nie musisz? Okazuje się, że możesz wynająć skuteczny zewnętrzny zespół sprzedażowy. Sprawdź, jak to zrobić. 

Czym jest i jak działa Salesforce – outsourcing sprzedaży?

Outsourcing sprzedaży to proces delegowania części lub całości procesu sprzedaży na zajmującą się taką działalnością firmę, która nie jest związana z usługodawcą. Outsourcing sprzedaży może obejmować różne działania okołosprzedażowe: badanie rynku, generowanie potencjalnych klientów, a nawet rutynowe zadania typowo sprzedażowe, takie jak połączenia wychodzące lub obsługa połączeń przychodzących. Możesz również zlecić większość procesu sprzedaży zewnętrznej agencji.

Kto może potrzebować outsourcingu sprzedaży?

Outsourcing sprzedaży jest zwykle rozważany przez firmy, którym brakuje odpowiednich zasobów, takich jak własny zespół sprzedażowy lub mają mało czasu, aby rozszerzyć własny zespół sprzedaży w gorącym okresie. Może zdarzyć się sytuacja, w której po prostu nie masz czasu na zatrudnienie i przeszkolenie sprzedawców przed wydarzeniem, które jest okazją do dochodowej sprzedaży. Wtedy z pomocą przychodzi https://oexcursor.pl/oferta/salesforce-dedykowany – firma, która dysponuje gotowymi do pracy zespołami sprzedawców, marketerów i szkoleniowców.

Outsourcing sprzedaży pomaga sprzedawcom skupić się bardziej na sprzedaży. Salesforce może pomóc zwiększyć elastyczność i pozwala zespołom sprzedaży skupić się na zadaniach taktycznych lub strategiach wyższego poziomu.

Kiedy warto rozważyć outsourcing sprzedaży Salesforce?

Outsourcing sprzedaży nie jest ofertą dla wszystkich firm. Scenariusze, które mogą skłonić Cię do rozważenia outsourcingu sprzedaży, obejmują:

  • Mały zespół: Masz mały zespół sprzedaży, który po prostu nie jest w stanie obsłużyć ilości generowanych leadów
  • Nowe rynki: jesteś rozwijającym się startupem, który chce rozszerzyć swoją działalność na nowe obszary geograficzne lub rynki, ale brakuje mu dobrych zasobów/talentów sprzedażowych.
  • Ograniczenia budżetowe: nie masz budżetu na zatrudnienie najlepszych talentów sprzedażowych
  • Brak zasobów: Brak wiedzy w zespole sprzedaży do obsługi niektórych funkcji sprzedaży

W takiej sytuacji wsparcie doświadczonego zespołu Salesforce jest na wagę złota.

Dodaj komentarz