Fireads

Fireads

FireAds to sieć afiliacyjna od FireMedia, które działa zarówno na polskim, jak i globalnym rynku od 2011 roku. W swojej ofercie posiada wiele różnych programów, które pozwolą zwiększyć zyski, a liczba ta stale się powiększa. Jak wygląda rejestracja i zarabianie w tej sieci afiliacyjnej?

rejestracja

FireAds – rejestracja

Strona jest w języku polskim, więc sama rejestracja nie powinna stanowić problemu. Ciekawą sprawą jest wymóg posiadania przynajmniej jednego z wymienionych środków komunikacji:

  • Gadu Gadu,
  • Skype,
  • Telegram.

Nie ma możliwości rejestracji bez podania choćby jednego z nich. Jest to chyba pierwsza sieć afiliacyjna z takim wymogiem, ale widocznie jest taka potrzeba.

Czym się wyróżnia

  • dedykowane rozwiązania,
  • helpdesk czynny całą dobę,
  • wbudowany czat, który pozwala na komunikację między użytkownikami,
  • deeplink – możliwość linkowania do konkretnego produktu np. filmu na showmax.

Sugestie dotyczące platformy należy zgłaszać bezpośrednio do supportu lub na forum.

Modele rozliczeń w FireAds

  • CPA (Cost Per Action) – wykonanie konkretnej akcji,
  • CPL (Cost Per Lead) – wypełnienie formularza lub pozostawienie danych kontaktowych,
  • CPS (Cost Per Sale) – kupno konkretnego produktu,
  • PPI/CPI (Pay Per Instal) – instalacja danej aplikacji,
  • CPC (Cost Per Click) – kliknięcie w link partnerski,
  • SOI/DOI (Single opt-in / Double opt-in) – użytkownik po rejestracji nie musi potwierdzać adresu e-mail.

Program partnerski

FireAds umożliwia również polecanie sieci afiliacyjnej kolejnym osobom, w zamian za 5% zarobionych przez nich pieniędzy (oczywiście bez uszczerbku na ich zarobkach). Podejście jest tu jednak nieco inne jak w przypadku innych programów partnerskich, ponieważ tutaj w każdej chwili można zmienić osobę, która zaprosiła nas do programu. Jest tak, ponieważ narzędzie ma być przeznaczone dla “mentorów“, którzy przekazują wiedzę na temat zarabiania osobom, które zapraszają.

Narzędzie ułatwiające zarabianie

FireAds umożliwia utworzenie specjalnego odtwarzacza Video, który po ustalonym czasie uruchomi blokadę i przekieruje do wybranej kampanii. Materiały wideo można załadować z YouTube, CDA lub pliku .mp4.

Wypłata z FireAds

W FireAds, aby zrealizować wypłatę trzeba uzbierać na koncie przynajmniej 80 złotych. Zależnie od tempa realizacji, wyróżnić można dwa rodzaje wypłat:

  • standardowe – realizowane są do 14 dni, choć w praktyce jest to zdecydowanie szybciej,
  • ekspresowe – realizowane do 24 godzin.

Wypłatę zlecić można na :

Zobacz też inne programy partnerskie.

Zostaw komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *