Ebrokerpartner

ebroker ebrokerpartner

Program partnerski eBrokerPartner stanowi ciekawą alternatywę pośród innych tego typu programów. Ma on już dość długi żywot rynkowy – powstał w 2008 roku i od tamtej pory nie słyszymy o żadnych, związanych z nim problemach, warto więc zainteresować się jego ofertą.

Rejestracja w eBrokerPartner

Co wyróżnia eBrokerPartner?

  1. Gdy w konkurencyjnych systemach musimy dość długo czekać, zanim wszystko zacznie działać i zanim pierwsze pieniądze pojawią się na naszym koncie, w eBrokerPartner już za samą rejestrację otrzymujemy 50 złotych.
  2. Partnerem programu może być zarówno osoba fizyczna, jak i firma.
  3. Przejrzyście skonstruowany program tzw. subpartnerów. Oprócz dochodów uzyskanych dzięki naszym klientom możliwe jest też uzyskiwanie dodatkowych środków od innych partnerów – jeśli przystąpią oni do programu za naszym pośrednictwem. Na nasze konto trafia aż 10% z przychodów naszych subpartnerów.

Jak zacząć współpracę?

Jest to bardzo prosta procedura. Nie jest też wymagane podpisywanie formalnych umów. Wystarczy wypełnić formularz rejestracyjny oraz potwierdzić swój adres e-mail poprzez kliknięcie linku w mailu zwrotnym. Po sprawdzeniu naszych danych (nie powinno to zająć więcej niż 2 dni robocze) następuje pełna aktywacja naszego konta i możemy rozpocząć korzystanie z programu. Warto poświęcić chwilę na dokładne uzupełnienie wszystkich danych, aby nie tracić później czasu na wyjaśnianie wątpliwości. Przecież w prawie każdym działaniu – a tym bardziej w tego typu programach partnerskich – czas to pieniądz.

Jakie modele rozliczeń są dostępne w programie.

W eBrokerPartner do wyboru mamy trzy modele rozliczeń:

  1. CPL (prowizja za nawiązanie kontaktu). Prowizję otrzymamy, gdy przekierowany przez nas klient wypełni formularz kontaktowy na stronie reklamodawcy. Na ogół dodatkowym wymogiem jest tu konieczność skutecznego nawiązania kontaktu z osobą wypełniającą formularz. Gdy to się uda – stan naszego konta się powiększy.
  2. CPS (prowizja za sprzedaż). Tu wymagane jest, aby klient zamówił wskazaną usługę lub zakupił towar oferowany przez reklamodawcę. Jest to warunek potencjalnie najtrudniejszy do spełnienia w porównaniu z CPA i CPL, ale rekompensowane jest to znacząco wyższymi stawkami.
  3. CPA (prowizja za konkretną akcję wykonaną przez klienta). Taką akcją może być np. polubienie profilu reklamodawcy na Facebooku.
  4. Rozliczenia procentowe. W większości przypadków, w programie partnerskim mamy podaną konkretną kwotę (wyrażoną w złotówkach) za wykonanie konkretnej akcji. Zdarza się jednak, że prowizja określona jest w procentach. Dzięki temu wielkość naszej prowizji może być np. uzależniona od kwoty zainwestowanej w ubezpieczenie oferowane przez reklamodawcę.

Warto podkreślić, że wiele ze stawek może być negocjowanych przez Partnera, dzięki czemu jego zarobek może być jeszcze większy. Warto więc aktywnie uczestniczyć w programie – znacząco poprawi to naszą pozycję negocjacyjną. A zatem – nie ma co czekać – tym bardziej że dołączenie do systemu nie tylko jest darmowe, ale wiąże się też z automatycznym otrzymaniem pierwszych pieniędzy – nawet przed zyskami od reklamodawców.

Zobacz też inne programy partnerskie

Opublikowano

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *