ComperiaLead

ComperiaLead

ComperiaLead jest programem partnerskim oferowanym przez spółkę Comperia – największą krajową firmę dedykowaną finansom internetowym. W dużym uproszczeniu – potencjalny partner za udostępnienie na łamach swojej strony formularza zgłoszeniowego firmy zyskuje prowizję od pozyskanego w ten sposób kontrahenta.

rejestracja

Geneza firmy Comperia

To pierwsza i zarazem największa krajowa firma, której specjalizacją jest szerokie spektrum finansów internetowych. Internauta przy użyciu strony ma możliwość na szeroki wybór produktów bankowych, ubezpieczeniowych, leasingowych oraz innych. Są one na bieżąco aktualizowane są w oparciu o najświeższe oferty. Reklama produktów finansowych w internecie, jaką zajmuje się pośrednio firma jest, według prognoz ekspertów, jedną z najszybciej rozwijających się gałęzi marketingu, która docelowo osiągnie wartościowy pułap reklamy telewizyjnej.

Ścisłym nurtem spółki jest opłacanie internetowych portali ze świata finansjery, których celem jest porównywanie aktualnych kredytowych, ubezpieczeniowych i depozytowych produktów oraz wybór najkorzystniejszej z możliwości. Najbardziej rozpoznawane portale będące częścią Spółki Comperia to: “comperia.pl” – pierwsza polska porównywarka produktów finansowych; “autoa.pl” – portal z kategorii motoryzacji i kredytów samochodowych; “ehipoteka.com” – wyszukiwarka kredytów hipotecznych, a także “banki.pl” – system wyszukiwania bankomatów i placówek bankowych.

“Lead”, jako sposób na zarobienie pieniędzy w ComperiaLead

Flagowy program partnerski Spółki Comperia, czyli ComperiaLead to oferta współpracy skierowana do posiadaczy stron internetowych, portali, blogów, a także innych miejsc skupiających w swoich strukturach dużą ilość odwiedzających. Finansowe korzyści z udziału w programie przelewane są w momencie, gdy użytkownik poprzez formularz umieszczony na stronie partnera zdecyduje się na wybór produktu finansowego określonej instytucji i pozostawi swoje dane kontaktowe. Późniejsza finalizacja transakcji, określona mianem “lead-a” poskutkuje wypłatą prowizji (nawet do kilkudziesięciu złotych) za pomoc w pozyskaniu nowego klienta. Poza formularzami, partner ma w możliwościach umieszczenie na swojej stronie inne narzędzia, take jak: linki, porównywarki, bannery, a także widgety. Ich celem jest dotarcie do jak największej liczby klientów, a więc zwiększenie efektywności. Firma, oprócz wspomnianych “leadów”, przy użyciu swoich portali, czerpie korzyści z dedykowanych reklam ze świata finansjery.

Dla kogo ComperiaLead

Aby uzyskać miano partnera w programie ComperiaLead.pl należy zaakceptować regulamin podczas procesu rejestracji. Istotną kwestią jest brak wymagań w zakresie doświadczenia, a potencjalnym adresatem są zarówno firmy, jak i podmioty fizyczne. Dużym ułatwieniem jest brak konieczności posiadania własnej strony internetowej, ponieważ system oferuje bezpłatną subdomenę o wybranej przez użytkownika nazwie z końcówką leadkredyt.pl, gogotowka.pl, gofinanse.pl, gosamochody.pl lub goporownywarka.pl.

Finansowe korzyści zależne są od doświadczenia partnera, ponieważ najlepsi otrzymają dostęp do wyboru kampanii finansowych i pozafinansowych. Nie przekreśla to jednak szans użytkowników dopiero raczkujących w finansowej rzeczywistości. Firma zapewnia zapoznanie z branżą od podstaw, możliwość prowadzenia własnego bloga, wcześniej wspomniane subdomeny, a przede wszystkim wsparcie doświadczonego i wykwalifikowanego personelu, który w kilka chwil odpowie na pytania i rozwieje wszelkie wątpliwości.

Zostaw komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *