Bankier

bankier program partnerski

Idea programów partnerskich jako sposobów na pozyskiwane klientów dla jego twórców nie jest nowa. Biorąc pod uwagę, że jednocześnie generują one pokaźne zyski dla Partnerów i innych osób zaangażowanych w te programy, mamy potencjalnie sytuację typu win-win – warto zatem przyjrzeć się im uważniej – weźmy za przykład System Partnerski Bankier oferowany przez firmę Bonnier Business Polska Sp. z o.o.

Rejestracja w programie partnerskim Bankier

Celem programu jest promocja zarówno samego portalu Bankier.pl, jak i różnorodnych innych produktów i usług (głównie z branży finansowej). Podstawowym sposobem, w jaki Partnerzy programu promują wspomniane wyżej elementy, jest po prostu umieszczanie reklam na swoich stronach internetowych. Klienci klikając na reklamy, przechodzą na strony powiązane z Bankier.pl, co przekłada się na zarobek dla właściciela strony internetowej, na której umieszczona była reklama. Jednak szczegóły, jeśli chodzi o stawki i niezbędne czynności, aby uzyskać wspomniany dochód, zależą od konkretnego przypadku i od zastosowanego modelu rozliczeniowego – przyjrzyjmy się im w skrócie.

Czym różnią się oferowane modele rozliczeniowe?

  1. CPL (cost per lead) – najpopularniejsza wersja, w której Partnerowi przysługuje wynagrodzenie, jeśli przekierowany z jego strony klient będzie zainteresowany oferowanym produktem i wypełni formularz kontaktowy lub wniosek o daną usługę, lub produkt.
  2. CPS (cost per sale) – tutaj warunkiem uzyskania wynagrodzenia przez Partnera jest nie tylko wyrażenie zainteresowania przez przekierowaną osobę. Musi ona dokonać zamówienia wskazanego w programie partnerskim towaru lub usługi.
  3. CPC (cost per click) – w tym modelu wystarczy, że podczas odwiedzania strony internetowej Partnera, klient kliknie reklamę. Nie musi on już później dokonywać żądnych zakupów.
  4. CPA (cost per action) – wymagane jest specyficzne działanie. Przykładowo, może to być zapisanie się na listę subskrybentów newslettera, albo umówienie się na spotkanie.

 Który model programu partnerskiego Bankier wybrać?

Nie ma powodu do ograniczania się do jednego z nich, skoro efektywnie łącząc wszystkie, Partner ma szansę na największy przychód. Najprostszym wydaje się model CPC, w którym wystarczy jedno kliknięcie, aby uzyskać prowizję. Jednak w innych modelach możemy często liczyć na wielokrotnie lepsze stawki, więc nie ignorujmy ich.

O jakiego rzędu kwotach mówimy?

To już zależy w dużym stopniu od nas i od tego, jak wielu potencjalnych klientów skusi nasza strona. Spójrzmy jednak na przykłady warunków do spełnienia w każdym z przedstawionych modeli.

  1. CPL – wypełnienie wniosku o ubezpieczenie – 40 zł
  2. CPS – zamówienie przez klienta karty kredytowej wskazanego banku – 160 zł
  3. CPC – kliknięcie to dość groszowe stawki
  4. CPA – zawnioskowanie nowego klienta o lokatę bankową – 120 zł

Jak widać, nie są to takie małe stawki – a jeśli za naszym pośrednictwem raptem 10 klientów zamówi kartę kredytową, lub wykona inną, wskazaną czynność, konto Partnera może się wzbogacić nawet o 1600 zł. Program partnerski Bankier.pl wydaje się wiec być ciekawym sposobem na łatwe osiągnięcie dodatkowego dochodu.

Zobacz też inne programy partnerskie

Opublikowano

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *