Marketing

Chcesz skutecznie promować swoją stronę lub biznes online? W tej kategorii znajdziesz porady dotyczące marketingu internetowego i budowania marki. Poznaj sprawdzone strategie zwiększania zasięgów i konwersji.

Dostępne podkategorie:

Clickbait – co to?

clickbait

Pojęcie „clickbait” powstało poprzez połączenie dwóch słów angielskich („click”, czyli kliknięcie oraz „bait”, czyli przynęta). Jak łatwo wywnioskować z nazwy, głównym celem takich „clickbaitowych artykułów” jest sprowokowanie kliknięcia, najczęściej za pomocą szokującego nagłówka lub miniaturki. Co … Czytaj dalej

CPC – co to jest?

cpc cost per click

CPC (Cost Per Click) jest współczynnikiem efektywności reklamy (stosunek kosztów do liczby kliknięć) i występuje w modelu rozliczeń PPC (Pay Per Click). Z punktu widzenia osoby zarabiającej, jest to model, w którym wynagrodzenie otrzymujemy za każde … Czytaj dalej

CPS – co to jest i jak działa?

cps cost per sale

Jak to bywa ze skrótami – zwłaszcza takimi krótkimi, ich rozwinięcie może być różne. Jednak nas interesuje to dotyczące marketingu internetowego, a jest to istotne pojęcie zarówno z punktu widzenia reklamodawców, jak i wydawców. Co zatem … Czytaj dalej

CPL – co to jest i jak działa?

cpl cost per lead

CPL (Cost Per Lead) jest jednym z wielu stosowanych w afiliacji modeli rozliczeń, który wprawdzie cechuje się nieco niższymi prowizjami, ale rekompensuje to łatwością w zdobywaniu leadów. Dlatego mimo mniejszych stawek może to być również bardzo … Czytaj dalej

CPA – co to jest i jak działa?

cpa cost per action

Działając w marketingu internetowym spotkamy się różnymi skrótami, istotnymi zarówno z punktu widzenia reklamodawcy, jak i wydawcy. Jednym z nich jest CPA, który odnosi się do modelu rozliczeń. Wprawdzie nie jest najpopularniejszy, ale w dalszym ciągu … Czytaj dalej

LH.pl – opinie o hostingu

lh.pl

Strona internetowa do prawidłowego funkcjonowania potrzebuje dobrego i stabilnego hostingu, na którym przechowywane są wszystkie pliki. Szybki serwer i sprawne przetwarzanie danych nie tylko zwiększają zadowolenie użytkowników, ale także poprawiają efektywność SEO, czyli optymalizację pod wyszukiwarki … Czytaj dalej

Wix – kreator stron internetowych

wix kreator

Wix to popularny kreator za pomocą, którego w łatwy sposób postawimy własną stronę internetową. Do dyspozycji mamy ciekawe narzędzia, które sprawdzą się zarówno w przypadku prywatnego bloga, jak i w przypadku sklepów internetowych. Jakie możliwości oferuje … Czytaj dalej

Marketing szeptany – co to jest i jak go przeprowadzić?

marketing szeptany

W dzisiejszym świecie marketingu, firmy poszukują coraz to nowszych i bardziej skutecznych strategii promocji swoich produktów i usług. Jednym z ciekawszych podejść zdobywających coraz większą popularność jest marketing szeptany, który opiera się na rekomendacjach i wpływie … Czytaj dalej

Newsletter i mailing – co to?

newsletter mailing

Newsletter oraz mailing to jedne z form email marketingu, który zdobywa coraz większe uznanie. Jest to tani i skuteczny sposób na dotarcie do klienta oraz budowanie z nim stałych relacji. Czym są i co musi znaleźć … Czytaj dalej