Getresponse

Getresponse

GetResponse jest platformą, która umożliwia prowadzenie działań w zakresie e-mail marketingu. Ten – co wiadomo nie od dziś – jest podstawą reklamy internetowej i jest niezwykle ważny dla pozyskiwania nowych klientów i rozwijania działalności w sieci. Poprzez używanie platformy GetResponse możliwe jest tworzenie wartościowych list marketingowych z potencjalnymi klientami i partnerami. E-mail marketing z GetResponse pomaga budować przedsiębiorcy dochodową i responsywną bazę klientów. Dzieje się tak między innymi dzięki wysokiemu progowi dostarczania wysyłanych wiadomości.

Przejście do serwisu

Jak działać w ramach GetResponse?

Przy pomocy GetReponse możliwe jest tworzenie list kontaktowych, które pozwalają w sposób efektywny zarządzać bazą klientów. Ułatwia to w znaczny sposób prowadzenie kampanii e-mail marketingowej. Na platformę możemy również importować już istniejące listy kontaktów. Nie musimy tworzyć ich od zera jedynie w ramach GetResponse, co sprawia, że nasza dotychczasowa praca zostanie zachowana i może być dalej rozwijana. Platforma daje możliwość integracji z innymi serwisami i importowanie danych na nich zgromadzonych w taki sposób, aby możliwe było ich wykorzystanie przy tworzeniu kampanii e-mail marketingowych.

Dzięki GetReponse możliwe jest szybsze i bardziej efektywne zwiększanie liczby kontaktów, a także aktualizowanie informacji na temat klientów z pomocą landing pages, formularzy i ankiet. Funkcjonalność GetReponse dobrze jest uzupełniać z możliwościami, jakie dają social media, co pozwoli na tworzenie list zgodnie z systemem rekomendacji.

GetResponse to łatwiejsze planowanie kampanii i zarządzanie procesami sprzedażowymi

Planowanie kampanii e-mail marketingowych i zarządzanie procesami sprzedażowymi jest łatwiejsze dzięki GetResponse. A to dzięki zaimplementowanymi systemom na platformie, które umożliwiają szybkie tworzenie kampanii w systemie drag-and-drop oraz korzystania z gotowych szablonów. Platforma udostępnia również możliwość tworzenia własnych szablonów w oparciu o edytor HTML.

Możesz utrzymywać stały kontakt z klientem bez konieczności eksploatowania swoich zasobów. Wykorzystanie autorespondera, który będzie automatycznie odpowiadał na najczęściej zadawane przez klientów pytania, pomoże Ci dzielić się podstawowymi informacji z zainteresowanymi osobami. Bardzo ciekawym narzędziem są także cykle automatyzacyjne, które pozwalają na wysyłanie wiadomości do klientów w zależności od podejmowanych przez nich działań. Ci, którzy są najbardziej aktywni mogą zostać wynagrodzenie informacjami o dodatkowych akcjach promocyjnych.

Zostaw komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *