Marketing

Chcesz skutecznie promować swoją stronę lub biznes online? W tej kategorii znajdziesz porady dotyczące marketingu internetowego i budowania marki. Poznaj sprawdzone strategie zwiększania zasięgów i konwersji.

Dostępne podkategorie:

Hosting współdzielony – co to jest i jaki wybrać?

hosting współdzielony

Dla każdego przedsiębiorstwa, blogera czy nawet małej organizacji, obecność w sieci jest niemalże niezbędna. Własna strona internetowa jest jak wizytówka w wirtualnym świecie, a jej dostępność i szybkość ładowania mogą znacząco wpłynąć na wizerunek i efektywność … Czytaj dalej

Viral – co to jest?

viral

Viral to termin, który często przewija się w internetowym świecie – zwłaszcza w kontekście mediów społecznościowych i marketingu online. Słowo pochodzi od pojęcia wirusa, co już wskazuje na jego główną charakterystykę, czyli zdolność do szybkiego rozprzestrzeniania … Czytaj dalej

Marketing afiliacyjny – co to jest i jak zacząć?

marketing afiliacyjny

Marketing afiliacyjny, często nazywany także partnerstwem afiliacyjnym, jest jednym z najbardziej efektywnych i dynamicznych modeli reklamy internetowej. Dla firm to świetny sposób na promowanie produktów i usług, a dla partnerów możliwość zarobku, często niemałego. Na czym … Czytaj dalej

Tag – co to jest i do czego służy?

tagi

Tagi są nieodłącznym elementem dzisiejszego cyfrowego świata, ponieważ pomagają porządkować ogromne ilości informacji – od zdjęć na Instagramie po artykuły na blogach. Choć niektórzy postrzegają je tylko jako prosty sposób na oznaczanie treści, pełnią znacznie ważniejszą … Czytaj dalej

Marketing wirusowy (viralowy) – co to jest?

marketing wirusowy

Odpowiednio przeprowadzone działania marketingowe są kluczowe dla rozwoju wielu biznesów, zwłaszcza opierających się na zdobywaniu dużej ilości klientów. Są różne sposoby promocji, ale najlepsze są te, które pozwalają dotrzeć do możliwie jak największej liczby osób przy … Czytaj dalej

VPS – co to jest i jak działa Virtual Private Server

vps virtual private server

Internet odgrywa kluczową rolę w dzisiejszym świecie, dlatego wiele firm, a także osób prywatnych stara się w nim jakoś zaistnieć. Najczęściej zakładając strony internetowe, tworząc aplikacje, stawiając serwery do gier itp. Jest to obecnie dość łatwe, … Czytaj dalej

Google Trends – co to jest i jak korzystać?

google trends

Zrozumienie i wykorzystanie zmieniających się trendów jest kluczowym elementem sukcesu w marketingu. Śledzenie tego, co jest popularne w sieci, może mieć ogromne znaczenie dla osiągnięcia celów biznesowych. Jednak analiza tych aspektów bywa trudnym i czasochłonnym zadaniem. … Czytaj dalej

Landing page – co to jest i jak zrobić dobry?

landing page

Landing page to pojęcie, które stało się nieodłącznym elementem strategii marketingowych w sieci. Tak zbudowana strona internetowa, choć na pierwszy rzut oka może wydawać się zwykłą witryną, to w rzeczywistości pełni kluczową rolę w procesie konwersji. … Czytaj dalej

Pop-up – co to jest i jak dodać na stronę?

pop-up

Wyskakujące okienka, znane również jako „pop-upy„, są powszechnie spotykane w dzisiejszym świecie internetu. Mogą przybierać różne formy, od irytujących reklam po przydatne powiadomienia. Jednak niezależnie od tego, jakie uczucia wywołują, odgrywają one ważną rolę w dziedzinie … Czytaj dalej

SSL – co to jest i jak działa?

ssl

W dobie internetu, kiedy wymiana informacji i transakcje online są nieodłącznymi elementami naszego życia, ochrona danych staje się priorytetem. Dlatego bardzo istotną kwestią jest zapewnienie bezpiecznego połączenia między klientem, a serwerem. Służy do tego protokół SSL, … Czytaj dalej