Freshmail jest jedną z najbardziej popularnych platform do zarządzania kontaktami i tworzenia kampanii e-mail marketingowych. Usługodawca przygotował kilka rodzajów kont dla osób, które chcą sprawdzić działanie platformy i wybrać dla siebie najbardziej odpowiednią opcję. W artykule przyjrzymy się możliwościom platformy w zakresie poszczególnych kont.
Freshmail – konto testowe
Konto testowe na Freshmailu jest doskonałą opcją dla wszystkich, którzy dopiero rozpoczynają przygodę z e-mail marketingiem. Daje ono możliwość poznania wszystkich funkcjonalności serwisu całkowicie za darmo. Oczywiście posiada pewne ograniczenia. W tym przypadku jest to czas. Po upływie 60 dni od otwarcia konta zostaje ono zablokowane, jeśli nie zakupimy planu płatnego i nie przedłużymy jego ważności.
Innym ograniczeniem dla konta testowego jest również liczba wysłanych wiadomości. Przez cały okres jego ważności nie można wysłać ich więcej niż 100 000. Jeśli będziesz chciał/a wysłać więcej lub zaimportowana przez Ciebie lista adresowa będzie dłuższa, system poprosi Cię o wykupienie stosownego abonamentu.
W przypadku konta testowego ograniczona została także liczba programów pocztowych, z których możliwe jest wysyłanie testu inbox. Co więcej, maile wysłane z konta testowego będą miały na końcu wiadomości logo Freshmail.
Freshmail – konto bez limitu
To jedna z popularnych opcji wśród przedsiębiorców, których lista kontaktów rośnie w znacznym tempie. Pozwala ona na uzależnienie płatności od liczby odbiorców znajdujących się w bazie. W przypadku, gdy nie chcesz ciągle zmieniać planu Freshmail, a Twoja lista ciągle się powiększa to wybranie opcji bez limitu, będzie dla Ciebie najlepszym rozwiązaniem. Plan wybiera się na okres 1, 6 lub 12 miesięcy, a opłata rozliczana jest cyklicznie.
Płać za tyle ile wyślesz
Jeśli liczba odbiorców Twoich wiadomości nie jest ustabilizowana i zmienia się nawet kilka razy w ciągu miesiąca, to idealnym rodzajem konta dla Ciebie będzie takie, które umożliwi płacenie tylko za wysłane wiadomości. W przypadku konta „płać za wysłane” we Freshmailu wykupuje się kredyty, które umożliwiają realizacje kampanii. Im więcej kredytów, tym mniej kosztowna jest pojedyncza wiadomość.
Kredyty zakupione w tym pakiecie są ważne przez okres 2 lat lub do ich wyczerpania. Konto Freshmail zostanie zablokowane, jeśli nie zalogujesz się w ciągu 12 miesięcy.
Ceny za wysyłkę wiadomości będą uzależniane od wielkości Twojej bazy kontaktowej. Zasada ta dotyczy zarówno planu „bez limitu”, jak i „płać za wysłane”.