Freshmail

Freshmail jest jedną z najbardziej popularnych platform do zarządzania kontaktami i tworzenia kampanii e-mail marketingowych. Usługodawca przygotował kilka rodzajów kont dla osób, które chcą sprawdzić działanie platformy i wybrać dla siebie najbardziej odpowiednią opcję. W artykule przyjrzymy się możliwościom platformy w zakresie poszczególnych kont.

Przejście do serwisu

Freshmail – konto testowe

Konto testowe na Freshmailu jest doskonałą opcją dla wszystkich, którzy dopiero rozpoczynają przygodę z e-mail marketingiem. Daje ono możliwość poznania wszystkich funkcjonalności serwisu całkowicie za darmo. Oczywiście posiada pewne ograniczenia. W tym przypadku jest to czas. Po upływie 60 dni od otwarcia konta zostaje ono zablokowane, jeśli nie zakupimy planu płatnego i nie przedłużymy jego ważności.

Innym ograniczeniem dla konta testowego jest również liczba wysłanych wiadomości. Przez cały okres jego ważności nie można wysłać ich więcej niż 100 000. Jeśli będziesz chciał/a wysłać więcej lub zaimportowana przez Ciebie lista adresowa będzie dłuższa, system poprosi Cię o wykupienie stosownego abonamentu.

W przypadku konta testowego ograniczona została także liczba programów pocztowych, z których możliwe jest wysyłanie testu inbox. Co więcej, maile wysłane z konta testowego będą miały na końcu wiadomości logo Freshmail.

Freshmail – konto bez limitu

To jedna z popularnych opcji wśród przedsiębiorców, których lista kontaktów rośnie w znacznym tempie. Pozwala ona na uzależnienie płatności od liczby odbiorców znajdujących się w bazie. W przypadku, gdy nie chcesz ciągle zmieniać planu Freshmail, a Twoja lista ciągle się powiększa to wybranie opcji bez limitu, będzie dla Ciebie najlepszym rozwiązaniem. Plan wybiera się na okres 1, 6 lub 12 miesięcy, a opłata rozliczana jest cyklicznie.

Płać za tyle ile wyślesz

Jeśli liczba odbiorców Twoich wiadomości nie jest ustabilizowana i zmienia się nawet kilka razy w ciągu miesiąca, to idealnym rodzajem konta dla Ciebie będzie takie, które umożliwi płacenie tylko za wysłane wiadomości. W przypadku konta „płać za wysłane” we Freshmailu wykupuje się kredyty, które umożliwiają realizacje kampanii. Im więcej kredytów, tym mniej kosztowna jest pojedyncza wiadomość.

Kredyty zakupione w tym pakiecie są ważne przez okres 2 lat lub do ich wyczerpania. Konto Freshmail zostanie zablokowane, jeśli nie zalogujesz się w ciągu 12 miesięcy.

Ceny za wysyłkę wiadomości będą uzależniane od wielkości Twojej bazy kontaktowej. Zasada ta dotyczy zarówno planu „bez limitu”, jak i „płać za wysłane”.

Zobacz też:


Łukasz Luboński

Zarabianiem w internecie zainteresowałem się wiele lat temu, sprawdzając różne możliwości. W 2015 roku zdecydowałem się na założenie tego bloga, aby opisywać różnorodne metody generowania dochodu online. Jeśli nie ma we wpisie informacji, których szukasz, masz pomysł na nowy temat lub potrzebujesz pomocy - daj mi znać!

Subskrybuj
Powiadom o
guest

0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Opinie w tekście
Wyświetl wszystkie komentarze
0
Zostaw komentarz!x