Czym się kierować przy wyborze operatora telefonicznego?

Obecnie niemal każdy korzysta na co dzień z telefonu komórkowego, Internetu i innych osiągnięć technologicznych. Trudno sobie wyobrazić poranek bez sprawdzenia najnowszych wiadomości ze świata, rozmowy z bliską osobą, która jest daleko, czy przejrzenia portalu społecznościowego.

Jak wybrać operatora telefonicznego?

Wiele ofert telefonii na kartę, abonamentu, Internetu mobilnego i różnorodnych pakietów daje nam możliwości wyboru takiej propozycji, która jest najkorzystniejsza finansowo oraz spełni nasze potrzeby. 

Pierwszą rzeczą, którą powinniśmy jasno określić, jest to, z czego korzystamy najwięcej. Potrzeby u różnych osób mogą być zupełnie inne, stąd też tak wiele ofert dostępnych na rynku. Osobom sporadycznie korzystającym z telefonu w zupełności wystarczą najtańsze oferty, np. 30 minut do wszystkich sieci i na numery stacjonarne oraz 30 SMS-ów do wszystkich sieci. W przypadku bardziej wymagających klientów sprawdzą się oferty z większym limitem, nieograniczone rozmowy i SMS-y, a także Internet do 30 GB. Kolejną rzeczą, na którą należy zwrócić uwagę, jest to, czy chcemy korzystać z telefonu również w roamingu – UE. Dla pracujących za granicą i podróżujących przygotowano oferty, dzięki którym na terenie Unii Europejskiej można korzystać z nielimitowanych SMS-ów, MMS-ów i rozmów, a także z 4,32 GB Internetu. 

Warto też zwrócić uwagę na budżet, czyli to, ile maksymalnie możemy wydać. Istnieją rozmaite promocje. Dla osób, które posiadają własny telefon, przygotowano plany taryfowe od 19 zł miesięcznie. W Virgin Mobile można skorzystać z rabatu 5 zł na miesiąc za zgody marketingowe oraz kolejnych 5 zł za e-faktury, a przy ofertach abonamentu od 29 zł pierwsze 3 miesiące są za 0 zł. Takie promocje pozwolą zaoszczędzić i korzystać z poszczególnych funkcji bez ponoszenia dodatkowych kosztów.

Przejrzystość oferty i kontakt z konsultantem

Warto pamiętać o tym, że znaczenie mają nie tylko pakiet w danej ofercie oraz cena, lecz także przejrzystość i możliwości kontaktu z konsultantem, czyli sposób na uzyskanie pomocy. Powinniśmy wybrać ofertę przejrzystą, która będzie miała proste i zrozumiałe dla nas zasady. Dobrym rozwiązaniem będzie też wybór operatora, który daje możliwość szybkiego i sprawnego zamówienia usługi nawet bez wychodzenia z domu. W prosty i bardzo szybki sposób można zakupić starter przez Internet i w ten sam sposób lub telefonicznie zdecydować się na abonament.

Ważne jest, by w razie pytań uzyskać darmową pomoc. Z działem obsługi klienta Virgin Mobile każdy jego abonent może połączyć się bezpłatnie. 

Po określeniu swoich potrzeb i budżetu można dokonać wyboru operatora telefonicznego. Każdy powinien znaleźć ofertę dla siebie, która da mu możliwość swobodnego SMS-owania, dzwonienia i surfowania bez przepłacania za usługę.

Dodaj komentarz