Właściciele firm próbują różnych sposobów na to, aby promować swoją działalność. Szkoda jednak czasu na testowanie metody prób i błędów, istnieją bowiem znane, skuteczne oraz korzystne sposoby na to, aby rozwijać swoją firmę. Jego filarem powinno być oczywiście nieustanne dążenie do pozyskania nowych klientów, którzy poznają markę i zdecydują się na zakup ich produktów czy usług. W dobie internetu i tego, że ludzie spędzają w nim średnio kilka godzin dziennie, staje się on najlepszym kanałem do promowania swojej działalności gospodarczej – niezależnie od tego, czy jest to ogólnopolska korporacja czy też lokalny biznes. Nic więc dziwnego, że pozycjonowanie stron internetowych cieszy się tak dużą popularnością wśród osób, które chcą pozyskać nowych klientów. Zaprosiliśmy do współpracy ekspertów z krakowskiej agencji marketingu internetowego BrandBay.pl, którzy tłumaczą, czy warto pozycjonować stronę internetową oraz jeśli tak, to jakie korzyści przyniesie nam pozycjonowanie w wyszukiwarce Google.
Eksperci odpowiadają, czy warto pozycjonować stronę internetową
Większość naszego codziennego życia przeniosła się do internetu – to właśnie tam często pracujemy, uczymy się, utrzymujemy kontakt z rodziną i przyjaciółmi oraz korzystamy z szeroko pojętej rozrywki. Nic więc dziwnego, że coraz częściej poszukujemy w internecie informacji dotyczących interesujących nas produktów i usług. Korzystając z najpopularniejszej wyszukiwarki internetowej, jaką bez wątpienia jest Google, wpisujemy więc hasła o charakterze konsumenckim, mając nadzieję, że w wynikach wyszukiwania znajdziemy dokładnie to, czego szukamy. Za ich kolejność odpowiadają algorytmy Google.
– Kolejność, w jakiej strony wyświetlą się użytkownikom w odpowiedzi na wpisane wcześniej, konkretne frazy jest kluczowa. Warto bowiem wiedzieć, że najczęściej zwracamy uwagę na trzy – maksymalnie pięć pierwszych pozycji. Rzadko kiedy patrzymy na pozostałe miejsca, a już w zasadzie w ogóle nie zdarza się, żebyśmy przeszli do następnych stron z wynikami wyszukiwania. Dlatego właśnie pozycjonowanie strony www jest tak ważne – im wyżej się ona ukaże, tym większe prawdopodobieństwo, że ktoś na nią wejdzie i w danej chwili lub w przyszłości skorzysta z oferty firmy – tłumaczą eksperci z agencji BrandBay.pl, którzy na co dzień przeprowadzają skuteczne pozycjonowanie stron internetowych.
Odpowiednio przeprowadzone SEO będzie generowało wartościowy ruch na stronie – trafią na nią użytkownicy, którzy rzeczywiście zainteresowani są zakupieniem danego produktu lub usługi. Zatem odpowiedź na pytanie, czy warto pozycjonować stronę internetową to zdecydowanie tak!
Jakie dokładnie korzyści przyniesie pozycjonowanie stron internetowych?
Pytanie brzmi jeszcze nie tylko czy warto pozycjonować stronę internetową, ale także dlaczego warto to robić. Wartościowy ruch na stronie i większa ilość użytkowników, którzy od razu lub być może w przyszłości zdecydują się na zakup produktów lub usług danej firmy jest zdecydowanie najważniejszą, choć nie jedyną korzyścią. Pozycjonowanie strony www odgrywa bowiem kluczową rolę również ze względu na to, że pozwala, aby większa ilość użytkowników w ogóle dowiedziała się o jej istnieniu. W ten sposób odbywa się również kreowanie pozytywnego wizerunku firmy.
– Pozycjonowanie w wyszukiwarce Google prowadzi do tego, że więcej użytkowników trafi na stronę danej firmy, co jest niezwykle ważne nie tylko ze względu na zwiększanie wyników sprzedażowych, ale również pokazanie firmy jako profesjonalnej, życzliwej klientom, dobrze zaopatrzonej itp. Pod tym względem odpowiedź na pytanie, czy warto pozycjonować stronę internetową brzmi nie tylko tak, ale zdecydowanie tak. Jeśli chcesz poznać więcej szczegółów odnośnie pozycjonowania odwiedź adres: brandbay.pl/pozycjonowanie-stron-www.